Vera Knetsch

Vera Knetsch

Advocaat arbeidsrecht


Emailknetsch@labourandlaw.nl
Bel+31 6 341 953 53
LinkedIn

  • Advocaat arbeidsrecht
  • Bij L&L sinds: mei 2026

Waarom heb je dit vak gekozen? En wat maakt het zo leuk?

Ik ben eerst afgestudeerd in psychologie en heb het altijd interessant gevonden wat de mens beweegt. Het puzzelen binnen het recht en het specialisme vind ik ook bijzonder leuk. Daar komt bij dat ik een groot rechtvaardigheids- en verantwoordelijkheidsgevoel heb. Deze combinaties komen allemaal mooi samen binnen dit vak. Het is bijzonder om hiermee ook nog iets voor iemand te kunnen betekenen.

Wat is jouw visie, drive en mentaliteit bij het adviseren en helpen van een cliënt? 

Het tot een goed einde brengen van een geschil, vergt samenwerking. De cliënt speelt daarin ook een belangrijke rol. Met de input en wensen van de cliënt en mijn expertise kan ik een koers bepalen en kunnen we de strategie afstemmen. Ik wil daarbij het best mogelijke resultaat bereiken.

Wat is jouw kracht?

Mijn kracht is het vermogen om een probleem op verschillende manieren te benaderen.  Als iets moeilijk lijkt, bijt ik me erin vast en probeer ik het probleem van meerdere juridische kanten te benaderen om pas los te laten totdat ik een oplossing heb gevonden.

Wat vind je heel belangrijk in je relatie met een cliënt?

Open communicatie en vertrouwen. Uiteindelijk moet je het samen doen, wat maakt dat het fijn is als je elkaar “kunt vinden”.

Wanneer is een zaak geslaagd?

Uiteindelijk is een zaak geslaagd bij een tevreden cliënt.

Wat maakt werken bij L&L leuk, interessant, boeiend? 

L&L is een kantoor dat kwaliteit biedt en benaderbaar is. De cliënt staat voorop en juridisch inhoudelijke kwaliteit staat hier hoog in het vaandel.

Is er iets wat we niet weten van je, maar wat wel leuk is om te vertellen? Een verrassende hobby bijvoorbeeld.

Ik vind het leuk om met mijn handen bezig te zijn. Dit varieert van pottenbakken, tot klussen in huis en tuinieren. Mijn hoofd zit vaak vol ideeën als het om klussen gaat, ik houd van aanpakken en ik heb regelmatig de overtuiging dat ik het zelf kan. Het loopt niet altijd op rolletjes, maar juist die momenten waarop er iets prachtigs uit mijn handen komt, maken het meer dan de moeite waard.

Verder ben ik dol op het getinkel van belletjes en hou van de geur van natte straten na een zomerse regenbui.

Contact